Monday, June 6, 2011

Varustus ON oluline!

Olen hämmingus. Jooksin täna 6,5 km ja pingutus ei olnud suurem, kui  tavaliselt 5 kilomeetriga, pigem väiksem. Tõenäoliselt tegi varustus osa tööd minu eest ära:)
Asi selles, et mul on nüüd täiesti uus varustus. Seda tänu New Balance´ile, kes otsustas toetada minu sporti propageerivat üritust.
Minu erilised lemmikud on uued jooksutossud. http://www.newbalance.co.uk/Product/WR1080LS Need on nii vetruvad ja kerged, et tunnen end Hermesena, kes tiivakestega sandaalides ringi lendas. Samm läks kohe palju kergemaks.
Siis on mul veel erilised "compression" püksid, mis on tehnoloogia viimane sõna. http://www.shopnewbalance.co.uk/AWPZ1227BK Neid on küll raske jalga saada, aga nende eriline materjal ja lõige aitavad vigastusi vältida ja lihastel taastuda ning veenilaiendeid ennetada.
Lisaks veel "hingavad" särk ja tuulepluus. Palav ei hakanudki!
Tagajärjeks see, et kui ma tavaliselt  kannatamatult ootan viiendat kilomeetriposti, siis täna oleks võinud peale 6,5 km veel edasi joosta, aga kodu tuli vastu ja kell oli ka juba palju.
Homme proovin 7-t kilomeetrit.

No comments:

Post a Comment